A tempomat utólagos beépítése az összes motorváltozat esetében lehetséges.
Ennél a modellnél a tempomat az indexkar alatt helyezkedik el, különálló kis kar formájában. A tempomat beépítéskor beépítésekor cserélni kell az alsó kormányburkolatot is, mivel azon nagyobb oldalsó kivágás szükséges a tempomat kar miatt. Azoknál a modelléknél melyekben nincs multikormány, a tempomat beszereléséhez kormányelektronika csere is szükséges.
A tempomat bekapcsolt állapotát a műszerfalon visszajelzi a zöld tempomat ikon
- Aktuális sebesség rögzítése: a kívánt sebesség elérésekor a tempomatkar végén lévő SET gombot megnyomva, az autó a gázpedál érintése nélkül tartja a beállított sebességet. Fék- illetve kuplungpedál érintésre automatikusan kikapcsol, gázadásra gyorsul, majd gázelvétel után újból visszaáll a beállított sebességre.
- Gyorsítás: lehetőség van a tempomatkarról való gyorsításra is, a tempomatkar fölfelé (SPEED +) nyomásával. Egyszeri rövid fölnyomásra 1 km/h-val fog növekedni az autó sebessége, a tartós SPEED + állásban tartás pedig 10 km/h-ás léptékben növekszik a tempomattal beállított sebesség.
- Lassítás: ha már tempomattal közlekedik, akkor a tempomatkar rövid lenyomására (SPEED -) 1 km/h-át fog lassulni autója sebessége, tartósan lenyomva tartva pedig 10 km/h-ás léptékben csökken a tempomattal beállított sebesség.
- Utolsó tárolt sebességre való visszagyorsítás: ha kikapcsolja a tempomatot (pl. fékezéssel), akkor a tempomat kar rövid idejű magunk felé húzásával (RESUME állásba) az autó vissza fog automatikusan gyorsulni az utolsó tárolt sebességre. Természetesen kézi váltós autóknál ez csak abban az esetben működik, ha a váltó olyan sebességi fokozatban van, ami ezt lehetővé teszi.
- eredeti új Seat tempomatkar
- eredeti új Seat alsó kormányburkolat
- kormányelektronika (amennyiben szükséges)
- szakszerű beszerelés
- 1 év garancia
Ár: 60.000 Ft + ÁFA-tól (a pontos ár megadásához diagnosztikai vizsgálat szükséges)